Jumaat, 25 September 2009

MENERIMA ZIARAH TETAMU

Assalamualaikum dan salam keamanan buat semua saudara
Alhamdulillah masih bernafas lagi

Pertama-tamanya dipanjatkan kesyukuran ke hadrat Allah swt, kerana diberikan peluang dan ruang untuk menitip dalam kalam IT hari ini. Perjalanan musafir hari ini seperti biasa dengan kudrat yang masih mampu memikul amanah Allah di muka bumi ini. Alhamdulilla
Hari ini saya menerima kunjungan ziarah tetamu, Alhamdulillah kunjungan wak jir dan anak-anaknya amat dirasai oleh kegembiraanya. Rumah yang dikunjungi para tetamu InsyaAllah akan diberi barakah dan rahmat dari Allah swt. Terima kasih anak-anak didik, 6A3 begitu juga dengan Mat Top.
Malamnya pula, selepas Isyak ziarah tetamu berterusan dengan kunjungan Sazali, Amir, Raja Jamaliah dan Wani. Anak didik tahun 2006, gembira sekali rasanya hati ini. Terima kasih semua kerana masih ingat pada cikgu.
Malam sebelum ziarah tetamu datang berkunjung, kehadiran Karim, Nani dan Nadia. Semuanya menambahkan lagi rasa gembira hati ini. Terima kasih anak-anak cikgu, harapan cikgu biarlah ziarah tetamu akan berterusan selagi hayat masih dalam badan. Cikgu doakan semua anak-anak didik berjaya dalam hidup dan sejahtera dalam bermusafir di alam fana ini.
Sekian dahulu buat kali ini
Wassalam dan salam keamanan
Insani

1 ulasan: